הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

גלעד מאי

שדרות: הצלחה יתרה לפרויקט המגורים MY שדרות בפארק

32 דירות נמכרו בחודש של מכירה מוקדמת

חברת ג.מ.נ שיווק לבניה, מקבוצת גלעד מאי, מדווחת על הצלחה יתרה בשיווק הדירות בפרויקט המגורים MY שדרות בפארק.
בתוך חודש בלבד ובמסגרת מכירה מוקדמת, נמכרו 32 דירות במחיר כולל של כ-34 מיליון ₪.
מהחברה נמסר כי עד לסיום המכירה המוקדמת בסוף החודש, נותרו למכירה 18 דירות בלבד במחירים של החל מ850,000 ₪ לדירת 3 חדרים בגודל 83 מ”ר עם מרפסת של 13 מ”ר, דירת 4 חדרים בגודל 110 מ”ר עם מרפסת של 23 מ”ר תימכר ב990,000 ₪ ודירת 5 חד בהחל מ 1,095,000 ₪. עוד נמסר כי כ60% מהרוכשים הינם תושבי העיר שדרות.
פרויקט MY שדרות בפארק יכלול 606 יח”ד על פני 12 בניינים בני 9 קומות. התמהיל כולל מגוון דירות בנות 3-5 חדרים וכן דירות גן בעלות גינות ענק ודירות פנטהאוז.
הפרויקט הינו הראשון להיבנות בשכונת שדרות בפארק החדשה ויהווה למעלה ממחצית הדירות בשכונה החדשה הנמצאת בשלבי הקמה.
לכל בניין בפרויקט מתוכנן לובי גדול ומעוצב ובו שתי מעליות המובילות לחללים נפרדים בקומות המגורים.
הדירות בפרויקט גדולות במיוחד ונהנות מנוף פתוח מכל כוון, ממרפסות גדולות במיוחד, תכנון חכם של חללי המגורים וממפרט טכני עשיר ואיכותי הכולל תשתית בית חכם.
גלעד יפרח, מבעלי ג.מ.נ מקבוצת גלעד מאי: “רמות הביקושים שחווינו וההתעניינות הרבה בשדרות הן מצד הקהל המקומי והן מצד קהל הרוכשים משאר אזורי הארץ, מגיע בזכות ההבנה שלמגורים כאן יש עוד הרבה יתרונות: הטבות המס להן זוכים תושבי המקום, מענק התיישבות למי שמחליט לעבור להתגורר בעיר ובכלל, מגורים בעיר מתפתחת עם ראייה לעתיד הכוללת שכונות מתוכננות וחכמות המתאימות לצרכי המשפחות הצעירות ומשפרי הדיור המחפשים איכות חיים.
הדוגמא הבולטת היא שדרות בפארק שהינה שכונה הנבנית במטרה להקנות לתושביה איכות חיים בסביבה בריאה וירוקה, כשהמוטיבים של קיימות, מחזור וחסכון באנרגיה יהיו ממאפייניה הבולטים”.
שכונת שדרות בפארק ממוקמת בצפונה של העיר, צפונית לשכונת הכלניות וסמוך לכביש 333 החדש ולכניסה המתוכננת החדשה לעיר, ותבנה על שטח של 650 דונם.
בשכונה מתוכננות להיבנות 1,097 יח”ד בסך הכל, כאשר 120 מתוכן צמודי קרקע והיתר בבנייה רוויה.
מלבד בנייה למגורים יוקם בשכונה אזור תעסוקה ומסחר אשר יקרא Green Sderot על שטח של כ-140 דונם ויציע אפשרויות תעסוקה מודרניות הנחוצות לתושבי העיר והאזור.
שדרות בפארק תוגדר כ”שכונה ירוקה” כאשר על פי התב”ע כמחצית משטחי השכונה יישארו שטחים ירוקים.
לאורך הצירים המרכזיים של השכונה יוקמו מבני מסחר ומבני ציבור.
עוד מתוכננים, מערך שבילים ומסלולי אופניים ואלה יוותרו פתוחים כשרשרת פארקים ויפותחו כגני בוסתן.
בתחומי השכונה ייסלל כביש ברוחב של 20 מ’ שיאפשר תחבורה ציבורית, שביל אופניים ומדרכות רחבות.