הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

גלעד מאי

ממשיכים את הצלחה – MY נתיבות השלב החדש

336 דירות ישווקו במסגרת השלב השני של פרויקט my נתיבות
החל אכלוס השלב הראשון

חברת גלעד מאי תחל בקרוב בשיווק 336 יח”ד במסגרת השלב השני של פרויקט MY נתיבות החדשה בשכונת נווה שרון בעיר. מדובר בשלב המשך לפרויקט המגורים הראשון של החברה בעיר שנחל הצלחה גדולה.
MY- נתיבות השלב החדש, יכלול כאמור 336 יחידות דיור, ב 10 בניינים בני 10 קומות כל אחד הממוקמים בנקודה הגבוהה בשכונה, שתוכננו תוך מתן דגש על תחושת מרחב בין בניין לבניין. הפרויקט מציע דירות 3, 4 ו-5 חדרים מרווחות, דירות גן, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים עם מרפסות גדולות. כל הדירות נהנות מרמת גימור גבוהה וממפרט עשיר. דירות 4 חדרים בשטח 110 מ”ר בנוי + 14 מ”ר מרפסת שמש ומחסן צמוד, ימכרו בהחל מ 990,000 שקלים. מהחברה נמסר כי עבודות ההכנה לבניית השלב החדש כבר החלו בשטח ומתקדמות בקצב מהיר. במקביל, כך מדווחת החברה בימים אלו החל להתאכלס השלב הראשון של הפרויקט עם קבלת טופס 4.

גלעד יפרח, מנכ”ל גלעד מאי:
“לאחר הצלחה בשיווק וכעת גם באכלוס השלב הראשון של הפרויקט, אנו יוצאים לדרך עם שלב נוסף וגדול יותר. המתעניינים והרוכשים העתידיים הינם תושבי הסביבה לצד תושבי העיר המבקשים איכות חיים בשכונת מגורים חדשה המציעה שפע פעילויות ומתקנים בתכנון עכשווי. פארק בוהו הסמוך, גינות המשחקים המושקעות וכן מערכת חינוך מהמתקדמות בישראל, כל אלו ללא ספק מחזקים את הבחירה בנתיבות ובשכונה בפרט.