הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

גלעד מאי

לראשונה בגליל העליון: נחנך “בית לדוגמא” בחצור הגלילית

חברת גלעד מאי היוזמת ובונה את פרויקט המגורים “בית בבוסתן אשר משווק בימים אלה בשכונת הבוסתן בחצור הגלילית, חנכה לאחרונה “בית לדוגמא” הממוקם באחד מהבתים הבנויים בפרויקט. מדובר במהלך שיווקי אשר טרם נעשה כמותו בערי הגליל העליון ובחצור הגלילית בפרט.
בחברה הסבירו שלמהלך שתי מטרות עיקריות: להמחיש לקהל המתעניינים את חוויית המגורים בבית פרטי ולהציע לקהל זה רעיונות עיצוביים ותכנוניים שונים ליישום בביתם החדש, תוך הנגשת המוצר ובאופן שיעזור לו התחבר לחוויה. עוד ציינו בחברה כי “בניגוד למקובל בדירות ובתים לדוגמא שבהן מושקע כסף רב באביזרים ואלמנטים, כאן הקפידו במיוחד שעיצובו של הבית לדוגמא על כל תכולתו וריהוטו נעשה בתוך שימוש באמצעים חדשניים אך שווים לכל כיס”.
גלעד מאי, מנכ”ל חברת גלעד-מאי: “אנו גאים להביא לעיר ולאזור את חלום הבית הפרטי שכעת בזכות “הבית לדוגמא” ניתן להמחישו בצורה הטובה ביותר תוך שימוש בסטנדרטים הגבוהים הקיימים במרכז הארץ ומעתה גם בגליל. מעבר לתכנון המוקפד, למיקום בלב השכונה ולכל מה שהפרויקט מציע, אין לי ספק ש”הבית לדוגמא” יצליח להעביר את התחושה של להיכנס לבית ולהרגיש – הנה זה בית שיכול להיות שלי”.
בית בבוסתן הינו פרויקט של 26 קוטג’ים דו משפחתיים בסטנדרטיים גבוהים במיוחד שלכל אחד גינה פרטית. הפרויקט ממוקם בלב שכונת הבוסתן בסמוך לפארק המשפחות, ופונה אל נוף עוצר נשימה לגליל, לעמק החולה ולגולן.
מחירים: החל מ-1.45 מיליון ₪ לקוטג’ 5 חדרים דו משפחתי.
שכונת הבוסתן הנבנית בימים אלה, מהווה חלק מתכנית מתאר כוללת לחצור הגלילית כשעד כה נבנו בשכונה 300 יח”ד אשר חלקם הסתיימו וחלקם עדיין בשלבי ביצוע. במסגרת התוכנית תיסלל כניסה נוספת, מצומת מחניים, כשני קילומטרים מהכניסה הנוכחית. בין שתי הכניסות, במקביל לכביש 90, ייבנו על שטח של כ-140 דונם מבנים מסחריים ותעשייתיים לתעשייה נקייה, וכן למסחר ולתיירות. אזור מסחרי נוסף ייבנה מדרום למסוף התחבורה בכניסה ליישוב.