הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

גלעד מאי

חברת גלעד מאי מדווחת: כמחצית פרויקט MY חצור הגלילית נמכר בתוך חודשיים

חברת גלעד מאי, היוזמת ובונה את פרויקט המגורים  MY  חצור הגלילית  בשכונת הבוסתן, בצמוד ל”פארק המשפחות”, מודיעה כי מכרה מחצית מדירות הפרויקט בחודשיים הראשונים בסכום כולל של למעלה מ-14 מיליון ₪ . מהחברה צוין כי רוב הדירות נמכרו במסגרת המכירה המוקדמת של הפרויקט.

MY  חצור הגלילית  זהו הפרויקט השישי של החברה בעיר, וכולל דירות בוטיק מיוחדות ומושקעות המאופיינות בגדלים העולים על הסטנדרט המקובל באזור ובמחירים המהווים הזדמנות. כך למשל: דירות מיני פנטהאוז בגודל 114 + מרפסת בגודל 34 וגינה של כ 30 מ”ר  במחיר של החל מ- 1.01 מיליון שקלים ודירות גן 5 חדרים בין 118-124 מ”ר , + גינה בגודל של החל מ120 מ”ר בהחל מ 1.1 מיליון שקלים.

גלעד יפרח, מנכ”ל גלעד מאי: “נתוני המכירות המרשימים מצביעים ללא כל ספק על מידת ההבנה של תושבי חצור והאזור כי מדובר ברכישה משתלמת מכל הבחינות: מיקום המאפשר נגישות למקומות מרכזיים בעיר, נוף פתוח, צמידות לפארק המשפחות שנחנך לאחרונה וקרבה למרכזי החינוך. בכלל העיר חצור נהנית מביקושים גבוהים שעל כך יעידו נתוני רשות המיסים המצביעים על עלייה נוספת של לא פחות מ-15% בשנתיים האחרונות במחירי הדירות”.

פרויקט  MY חצור הגלילית  שתוכנן על ידי “ליעד אדריכלים” כולל מתחם מגורים פרטי הכולל 3 בניניי מגורים מדורגים בעלי 4 קומות עם לובי מפואר וקירות מסך. בכל בניין 10 דירות בלבד, 2-3 דירות בקומה, הנהנות ממפרט עשיר ומפנק. הפרויקט מתוכנן בצורה חכמה ועכשווית,לדירות גינות ומרפסות גדולות לכיוון צפון המשקיפות אל נוף גלילי פנורמי, פרטיות מקסימלית, עיצוב אדריכלי מוקפד וכמובן מפרט הכולל מעלית, מתחם חניה לתושבי הפרויקט בלבד עם שער חשמלי ועוד’.

שכונת הבוסתן הנבנית בימים אלה, מהווה חלק מתכנית מתאר כוללת לחצור הגלילית כשעד כה נבנו בשכונה 300 יח”ד (חלקם הסתיימו חלקם עדיין בביצוע). עוד כוללת התכנית במסגרת התוכנית תיסלל כניסה נוספת, מצומת מחניים, כשני קילומטרים מהכניסה הנוכחית. בין שתי הכניסות, במקביל לכביש 90, ייבנו על שטח של כ-140 דונם מבנים מסחריים ותעשייתיים לתעשייה נקייה, וכן למסחר ולתיירות. אזור מסחרי נוסף ייבנה מדרום למסוף התחבורה בכניסה ליישוב.