הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

גלעד מאי

השכונה החכמה בשדרות יוצאת לדרך

50 הרוכשים הראשונים יוכלו להנות ממחירי פריסייל  

החל מ-850 אלף ₪ לדירות 3 חדרים

חברת ג.מ.נ שיווק לבניה, מקבוצת הנדל”ן  גלעד מאי, אשר תיבנה את מרבית הבניינים והדירות בשכונה החדשה “שדרות בפארק” שתוקם בשדרות, מתחילה בשיווק פרויקט המגורים MY שדרות בפארק. בסך הכל ייבנו 12 בניינים בני 9 קומות, בהן דירות 3-5 חדרים וכן דירות גן להן גינות ענק ודירות פנטהאוז. בשלב הראשון הודיעה החברה כי תשווק 50 מהדירות  במחירי פריסייל מיוחדים , החל מ850 אלף ₪. מחירי הדירות לאחר הפרי סייל צפויים לעלות בשיעור של 5-10% .

במקביל, עומלת החברה על הקמת מרכז מכירות בהשקעה של מאות אלפי שקלים ובו ניתן יהיה לראות דגמים בנויים של השכונה העתידית.

השכונה החדשה “שדרות בפארק” ממוקמת בצפונה של העיר, צפונית לשכונת הכלניות וסמוך לכביש 333 החדש ולכניסה המתוכננת החדשה לעיר, ייבנו בה  1,097 יח”ד בסך הכל, מתוכן 120 צמודי קרקע. התכנון כשכונה חכמה, יוזמה שמובילה עיריית שדרות, מבטיח כי כל המרחבים הציבוריים לרבות גינות המשחקים, הפארקים, הכבישים והמדרכות ומבני הציבור וכמובן התחבורה, יחוברו למערכת תשתית חכמה שתשפר משמעותית את איכות החיים בשכונה החדשה ביחס לכל מרחב מגורים או שכונה אחרת. תשתית חכמה מוצעת גם בתוך הדירות עצמן כך שהתושבים ייהנו מהקידמה בתוך המרחב האישי שלהם. לצד הבנייה למגורים, יוצעו פתרונות תעסוקה וזאת במסגרת הקמת אזור תעסוקה ומסחר אשר יקרא green Sderot שייבנה בסמוך על שטח של כ 140 דונם, ויציע אפשרויות תעסוקה מודרניות הנחוצות לתושבי העיר והאזור.

לאורך הצירים המרכזיים של “שדרות בפארק” יוקמו מבני מסחר ומבני ציבור. עוד מתוכננים, מערך שבילים ומסלולי אופניים ואלה יוותרו פתוחים כשרשרת פארקים ויפותחו כגני בוסתן. בתחומי השכונה ייסלל כביש ברוחב של 20 מ’ שיאפשר תחבורה ציבורית,  שביל אופניים ומדרכות רחבות.

גלעד יפרח, מנכ”ל קבוצת גלעד מאי: “עם פתיחת השיווק אנו מצפים לרמת ביקושים גבוהה במיוחד לאור המוצר האטרקטיבי שאנו מציעים: דירה בשכונה החכמה הראשונה באזור הדרום ובין הראשונות בארץ, המציעה שילוב של איכות חיים מודרנית המותאמת בעיקר למשפחות, בסביבה ירוקה ובקרבה למרכז תעסוקה ומוסדות חינוך רבים. MY שדרות בפארק מציעה ללא ספק את סגנון המגורים של המחר שמשלב פרטיות עם קהילתיות, חדשנות ותפיסת חיים ירוקה. כמו כן, התכנון האדריכלי לוקח בחשבון את ייחודיות השכונה ואנו מציעים תכנון פנימי חכם ואלמנטים חכמים במפרט הטכני”.