הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

גלעד מאי

קנינו בית פרטי ב-200 אלף שקל

עליית מחירי הדיור בשנים האחרונות הפכה אמנם את חלום הדירה עבור צעירים רבים למעט יותר קשה להגשמה, אך גם הביאה אתה הזדמנויות למשפחות רבות, לשדרג את רמת חייהם עם רכישה של נכס חדש, גדול יותר מזה שבבעלותם ומתאים יותר למשפחה שהתרחבה.

הנה סיפורן של שתי משפחות – דן ומלכי, אשר רכשו לאחרונה בתים צמודי קרקע בפרויקט המגורים “בית בבוסתן” של חברת גלעד מאי בחצור הגלילית.
יניב (35) וקרן (33) דן, הוא קצין בשב”ס והיא רואת חשבון.
במקור מצפת.
לזוג שני ילדים.
“את הדירה הראשונה שלנו קנינו לפני חמש שנים בפרויקט צמרות הבוסתן של גלעד מאי, דירת 4 חדרים, קומה שלישית שעלתה לנו 735 אלף שקל.
כעבור שנתיים וחצי בערך נכנסנו לגור”.
מספר יניב. המשפחה התגוררה בדירה במשך שנתיים עד שלאחרונה הגיעה הזדמנות למעבר לבית צמוד קרקע, גם הוא בפרויקט של גלעד מאי בחצור הנקרא “בית בבוסתן”.
“תמיד רצינו לגור בבית קרקע אבל בזמנו הם היו מאוד יקרים עבורנו ולא היה לנו את הכסף מפני שהתקיימנו ממשכורת אחת מאחר וקרן היתה עדיין בלימודים.
כעת כששנינו עובדים ומרוויחים יפה והגיעה גם הזדמנות של פרויקט במחיר נגיש לנו – צמוד קרקע של 140 מ”ר עם גינה ב1.22 מיליון שקל.
חשבנו רגע קצר בלבד והחלטנו למכור את הדירה שבינתיים גם ערכה עלה בכ-30% והגיעה לכמעט מיליון שקלים, להוסיף את היתרה ולהגשים חלום”.
יניב מעיד כי לא מדובר רק בעסקה נדל”נית טובה.
“בחרנו לגור ולהישאר בשכונה החדשה של חצור, שכונת הבוסתן, לאור כל מה שיש לה להציע: יש כאן פארק משפחות חדש שנפתח לפני שנה, החינוך מאוד התקדם ובכלל כל האזור עובר הצערה.
בנוסף בונים מרכז מסחרי שייתן שירותים כך שמדובר באמת באיכות חיים”.


משפחת מלכי, רות (29), מנהלת חשבונות ושכר ושמואל (31) מנהל סניף ספלאש בריכות שחיה, רכשו גם הם דירת 4 חדרים לפני שבע שנים בפרויקט “צמרות הבוסתן”.
רות במקור מקרית שמונה ושמואל מחצור.
לזוג שני ילדים. “היינו זוג צעיר עם הילד הראשון”.
מספרת רות.
“לשלם משכנתא על בית לא היה בחשבון ולכן קנינו מה שיכולנו להרשות לעצמנו.
אז המחיר עמד על 770 אלף שקלים, ממש מחיר מציאה במושגים של היום, וגם ההון העצמי שהתבקשנו להביא עמד על כ200 אלף ₪ בלבד.

בדיעבד זה היה צעד חכם מאוד, מפני שבינתיים עלו המחירים והביאו לנו הזדמנות של ממש לעלות ברמת החיים ולרכוש בית צמוד קרקע גדול כפי שתמיד רצינו”.
לאחרונה רכשו כאמור הזוג מלכי קוטג’ של 154 מ”ר עם גינה גדולה של 140 מ”ר ב1.42 מיליון שקל “אם חושבים על זה, אפשר לומר שקנינו בית פרטי ב200 אלף שקל ” צוחקת רות.
“אני ממליצה לכל מי שעדיין יכול, לעשות את המעבר מדירה לצמוד קרקע כפי שכבר כמה משפחות כבר עשו.
גם משדרגים לפרויקט נוסף במסגרת חברת גלעד מאי שבנתה למעשה כמעט את כל השכונה, והרוויחה את אמונם של המשפחות שגרות כאן, וגם נשארים בסביבה.
בכלל, כל מי שגר כאן נהנה מתנופת בניה ופיתוח בעיר ובשכונה בפרט.
אנחנו כבר שבע שנים בשכונה וראינו איך לאורך הזמן מגיעות הרבה משפחות חדשות, זוגות צעירים שהפכו למשפחה אחת גדולה.
זה כיף להכיר את השכנים ואנו שומרים על קשר יומיומי ומתראים הרבה”.
בשבועות הקרובים צפויות משפחות דן ומלכי לקבל את המפתח לבית חלומותיהם החדש בפרויקט “בית בבוסתן” שבנייתו הסתיימה לאחרונה .
הפרויקט הממוקם בלב שכונת הבוסתן, בסמוך לפארק המשפחות כולל 26 קוטג’ים בסטנדרטיים גבוהים במיוחד, בעלי שני מפלסים שלכל אחד גינה פרטית הפונה אל נוף עוצר נשימה לגליל, לעמק החולה ולגולן.
מחברת גלעד מאי נמסר כי נותרו עוד בתים בודדים בלבד למכירה במחירים של1,450,000 מיליון ₪ לקוטג’ 5 חדרים דו מפלסי בגודל של 153 מ”ר עם גינה בגודל של 150 מ”ר וחניה .