הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

גלעד מאי

נמכרה הדירה היקרה ביותר עד כה בשכונת נווה שרון בנתיבות

חברת גלעד מאי היוזמת ובונה את פרויקט המגורים MY נתיבות השלב החדש בשכונת נווה שרון בעיר, מדווחת כי לאחרונה מכרה דירת פנטהאוז יוקרתית בסכום של 1.7 מיליון ₪.
מדובר בדירה בגודל 187 מ”ר הכוללת מרפסת בשטח של 113 מ”ר. עוד כוללת הדירה 2 חניות, 3 מרפסות: שירות, חדר הורים ומרפסת ענקית שיוצאת מהסלון ופינת האוכל, 4 כיווני אוויר וצופה אל נוף פתוח. הדירה יושבת על כל הקומה וכללת יחידת הורים ענקית עם חדר ארונות, מקלחת ושירותים.
הרכישה הינה למטרת מגורים. על פי הערכות מדובר בדירה היקרה ביותר שנמכרה עד כה בשכונת נווה שרון בנתיבות לאדם פרטי. יש לציין כי הדירה נמכרה “על הנייר”, כלומר בשלבים המוקדמים ביותר של הפרויקט ובמסגרת מכירה מוקדמת, מה שעוד מגדיל את הסיכוי לעליית ערכה של הדירה בעתיד ככל שתתקדם בנייתה.
גלעד יפרח, מנכ”ל גלעד מאי: “הצלחה של פרויקט מגורים נמדדת לא רק בשיווק מהיר של מלאי הדירות אלא גם ביצירת מוצרים איכותיים ואטרקטיביים בתמהיל עשיר של דירות מגורים שמתאים למגוון קהלים – זוגות צעירים, משפרי דיור ומצמצמי דיור וכן אלו המחפשים מגורי יוקרה בדירות גדולות ומרווחות. עליית המחירים בנתיבות היא פועל יוצא של הביקושים הרבים המגיעים לאור מה שיש לעיר ולשכונת נווה שרון בפרט להציע – פארק בוהו הסמוך, גינות המשחקים המושקעות וכן מערכת חינוך מהמתקדמות בישראל. בנוסף, נהנית נתיבות ושכונת נווה שרון בפרט, מנגישות אידאלית לצירי התחבורה הראשיים – כביש 4, כביש 6 וכביש 35 המורחב והמשופץ ומתחבורה ציבורית יעילה ונוחה הכוללת את תחנת הרכבת של נתיבות וקווי האוטובוס המחברים את העיר לסביבתה כמו גם למרכז”.
לאחרונה החלה גלעד מאי בשיווק ובנייה של 336 יח”ד במסגרת השלב השני של הפרויקט. מדובר בשלב המשך לפרויקט המגורים הראשון של החברה בעיר שנחל הצלחה גדולה.
MY- נתיבות השלב החדש, יכלול 10 בניינים בני10קומות כל אחד הממוקמים בנקודה הגבוהה בשכונה, שתוכננו תוך מתן דגש על תחושת מרחב בין בניין לבניין. הפרויקט מציע דירות 3, 4 ו-5 חדרים מרווחות, דירות גן, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים עם מרפסות גדולות. כל הדירות נהנות מרמת גימור גבוהה וממפרט עשיר. דירות 4 חדרים בשטח 110 מ”ר בנוי + 14 מ”ר מרפסת שמש ומחסן צמוד, ימכרו בהחל מ 990,000 שקלים.

שכונת נווה שרון ממוקמת בצד הצפון מערבי של העיר ומתוכננת לכלול כ- 2570 יח”ד בבנייה רוויה על פני 1280 דונם ו-528 יח”ד צמודי קרקע.
עיריית נתיבות אחראית על פיתוח כל התשתיות – כבישים, גינות ומדרכות, תשתיות למוסדות חינוך וציבור כגני ילדים, ביוב, עבודות עפר ותאורה. בשכונה יוקמו גם מבני ציבור על שטח של 50,000 מ”ר ו שטחי מסחר על 35,000 מ”ר.