הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018

גלעד מאי

כשליש מהרוכשים אצלנו הגיעו מצפת

חברת גלעד מאי מסכמת שבע שנים עם שישה פרויקטים מוצלחים בחצור הגלילית:

כשבאמתחתה שישה פרויקטים אשר שווקו ונבנו בחצור הגלילית לאורך שבע השנים האחרונות ורגע לפני שמתאכלסים הפרויקטים “בית בבוסתן” וmy חצור הגלילית, מסכמת חברת הבניה גלעד-מאי פרק חשוב בפעילות שלה ביישוב, עם למעלה מ-320 יח”ד שנבנו ושווקו על ידה מאז שנת 2013 , מתוכן 177 יח”ד שכבר אוכלסו.
יש לציין כי גלעד-מאי היתה הראשונה לבנות בחצור בנייה רוויה בחצור לאחר 30 שנה בהן לא נבנתה כלל בניה רוויה ביישוב.
לפני כשבע שנים כאמור, החלה בבנייה ושיווק של הפרויקט הראשון ומאז נבנו ושווקו שישה פרויקטים, בניהם “אהבה ראשונה” וצמרות הבוסתן פרימיום” שאוכלסו זה מכבר ובית בבוסתן וmy חצור הגלילית שמתאכלסים בימים אלה. בגלעד מאי מציינים כי לא פחות משליש מהרוכשים בפרויקטים הינם תושבי צפת הסמוכה שעבורם המעבר לחצור כדאי ביותר לאור מחירי הדירות הגבוהים בעירם.
שאר הרוכשים והדיירים הינם תושבי חצור, זוגות צעירים ומשפחות אשר היו החלוצים להתגורר בשכונת הבוסתן.
גלעד יפרח, מנכ”ל גלעד מאי: “בראיה של שבע שנים לאחור ניתן לומר בוודאות כי שכונת הבוסתן הינה סיפור הצלחה.
ככל שהתקדמה בנייתה של השכונה והפיתוח הסביבתי כך גם התגבשה ההבנה בקרב תושבי חצור והאזור כי מדובר ברכישה משתלמת מכל הבחינות: מיקום המאפשר נגישות למקומות מרכזיים ביישוב, נוף פתוח, צמידות לפארק המשפחות שנחנך לאחרונה וקרבה למרכזי החינוך.
עליית המחירים של עשרות אחוזים לאורך התקופה הזו, מעידה יותר מכל על רמות הביקושים והאטרקטיביות לה השכונה זוכה עם פוטנציאל גדול להמשיך כך גם בעתיד”.
בימים הקרובים צפוי להתקבל כאמור אישור האכלוס (טופס 4) לפרויקט הקוטג’ים “בית בבוסתן” שבנייתו הסתיימה לאחרונה והדיירים הראשונים יקבלו את המפתחות לבית חלומותיהם.
הפרויקט הממוקם בלב השכונה, בסמוך לפארק המשפחות כולל 26 קוטג’ים בסטנדרטיים גבוהים במיוחד, בעלי שני מפלסים שלכל אחד גינה פרטית הפונה אל נוף עוצר נשימה לגליל, לעמק החולה ולגולן.
מהחברה נמסר כי נותרו עוד בתים בודדים בלבד למכירה במחירים של החל מ-1,400,000 מיליון ₪ לקוטג’ 5 חדרים דו מפלסי בגודל של החל מ 153 מ”ר עם כ-80 מ”ר גינה וחניה .